Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/12233
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіхєєв, А.О.-
dc.date.accessioned2017-04-05T13:21:28Z-
dc.date.available2017-04-05T13:21:28Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБДМУru_RU
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/12233-
dc.description.abstractУ статті наведено результати дослідження з вивчення рівня соціально-психологічної адаптації учнів 11-х класів середньо школи. Отримані дані свідчать про низький рівень адаптації учнів до процесів навчання, суттєву нервово-психічну нестійкість, зниження комунікативності, середній рівень соціалізації у колективі та суспільстві. В учнів спостерігається недостатній рівень моральності та етичності, проте вони переважно неконфліктні і не схильні до девіантних форм поведінки. Відповідно, це потребує певних заходів корекції, підвищеної уваги з боку вчителів, батьків, часто – лікарів та психологів.ru_RU
dc.publisherАктуальні проблеми фізичного виховання та здоров’я людини : Матеріали ІІ-ої Міжнародної заочної науково-практичної конференції (21– 25 листопада 2016 року, м.Слов’янськ) / [За заг. ред. проф. В.В. Дичка ]. – Слов’янськ : ДДПУru_RU
dc.subjectадаптаціяru_RU
dc.subjectучні 11-х класівru_RU
dc.subjectкомунікативністьru_RU
dc.subjectсоціалізаціяru_RU
dc.subjectморальнітьru_RU
dc.subjectетичністьru_RU
dc.titleВивчення рівня соціально-психологічної адаптації учнів 11-х класів до навчання в середній школіru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра мікробіології та вірусології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mikheev_Slowjansk_confer_2016_1.pdf921.52 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.