Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/12232
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Міхєєв, А.О. | - |
dc.contributor.author | Міхєєва, А.В. | - |
dc.date.accessioned | 2017-04-05T13:12:35Z | - |
dc.date.available | 2017-04-05T13:12:35Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | БДМУ | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/12232 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено результати дослідження особистісної адаптації учнів 7-х класів загальноосвітньої школи залежно від статі опитуваних. Показано, що у дівчат 12-річного віку загальних рівень адаптації, емоційна стійкість, комунікативність та морально-етична нормативність суттєво вищі від аналогічних показників у хлопчиків. Водночас, хлопчики у віці 12 років більше схильні до агресії, проявів девіантної поведінки та менше адаптовані в цілому. | ru_RU |
dc.publisher | The Unity of Science: International Scientific Periodical Journal. - №5 (October, 2016) | ru_RU |
dc.subject | адаптація | ru_RU |
dc.subject | адаптаційний потенціал | ru_RU |
dc.subject | підлітки | ru_RU |
dc.subject | стать | ru_RU |
dc.subject | середня школа | ru_RU |
dc.title | Гендерні особливості процесів соціально-психологічної адаптації учнів 7-х класів середньої загальноосвітньої школи | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Статті. Кафедра мікробіології та вірусології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mikheev_The Unity of Science_October 2016.pdf | 1.85 MB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.