Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/11263
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧернюх, Оксана Григорівна-
dc.date.accessioned2016-09-12T05:54:35Z-
dc.date.available2016-09-12T05:54:35Z-
dc.date.issued2015-12-28-
dc.identifier.isbn9787637903683-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/11263-
dc.description.abstractУ роботі, на основі порівняльного аналізу досягнень та проблем викладання теоретичних дисциплін у медичних вузах і, безпосередньо, біоорганічної та біологічної хімії іноземним громадянам, проведений аналітичний огляд взаємозв'язку кредитно-модульної системи освіти та самостійної роботи студентської аудиторії, як запоруки формування якісної медичної освіти. Адже одним з головних завдань, що повинно бути виконане в рамках Болонського процесу, є залучення в Європу більшої кількості учнів і студентів з інших регіонів світуru_RU
dc.description.sponsorshipкафедри біоорганічної і біологічної хімії та клінічної біохіміїru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherInternational scientific-practical forum of pedagogues, psychologists and medics " Geneva theoretical and practical forum of free topics ", the 28th of December, 2015, Geneva (Switzerland).ru_RU
dc.relation.ispartofseriesDecember, 2015;С. 245-249-
dc.subjectкредитно-модульна система освітиru_RU
dc.subjectсамостійна роботаru_RU
dc.subjectнавчально-методична базаru_RU
dc.subjectсистемність навчанняru_RU
dc.subjectреконструктивний підхідru_RU
dc.titleШляхи оптимізації самостійної роботи іноземних студентів, як запорука формування гідної медичної освітиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра біоорганічної і біологічної хімії та клінічної біохімії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Forum pedagog Dec_2015 Chern.pdf12.86 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.