Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/11263Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Чернюх, Оксана Григорівна | - |
| dc.date.accessioned | 2016-09-12T05:54:35Z | - |
| dc.date.available | 2016-09-12T05:54:35Z | - |
| dc.date.issued | 2015-12-28 | - |
| dc.identifier.isbn | 9787637903683 | - |
| dc.identifier.uri | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/11263 | - |
| dc.description.abstract | У роботі, на основі порівняльного аналізу досягнень та проблем викладання теоретичних дисциплін у медичних вузах і, безпосередньо, біоорганічної та біологічної хімії іноземним громадянам, проведений аналітичний огляд взаємозв'язку кредитно-модульної системи освіти та самостійної роботи студентської аудиторії, як запоруки формування якісної медичної освіти. Адже одним з головних завдань, що повинно бути виконане в рамках Болонського процесу, є залучення в Європу більшої кількості учнів і студентів з інших регіонів світу | ru_RU |
| dc.description.sponsorship | кафедри біоорганічної і біологічної хімії та клінічної біохімії | ru_RU |
| dc.language.iso | other | ru_RU |
| dc.publisher | International scientific-practical forum of pedagogues, psychologists and medics " Geneva theoretical and practical forum of free topics ", the 28th of December, 2015, Geneva (Switzerland). | ru_RU |
| dc.relation.ispartofseries | December, 2015;С. 245-249 | - |
| dc.subject | кредитно-модульна система освіти | ru_RU |
| dc.subject | самостійна робота | ru_RU |
| dc.subject | навчально-методична база | ru_RU |
| dc.subject | системність навчання | ru_RU |
| dc.subject | реконструктивний підхід | ru_RU |
| dc.title | Шляхи оптимізації самостійної роботи іноземних студентів, як запорука формування гідної медичної освіти | ru_RU |
| dc.type | Article | ru_RU |
| Appears in Collections: | Статті. Кафедра біоорганічної і біологічної хімії та клінічної біохімії | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Forum pedagog Dec_2015 Chern.pdf | 12.86 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
