Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/11261
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧернюх, Оксана Григорівна-
dc.contributor.authorДікал, Мар'яна Вікторівна-
dc.date.accessioned2016-09-12T05:45:56Z-
dc.date.available2016-09-12T05:45:56Z-
dc.date.issued2015-10-15-
dc.identifier.isbn9787637903669-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/11261-
dc.description.abstractУ статті наведено особливості впровадження інноваційних педагогічних методів та інформаційно-комунікаційних технологій, як один із шляхів зростання ефективності навчального процесу та підвищення кваліфікаційного рівня майбутнього фахівця із застосуванням засобів інформаційних технологій для контролю та оцінки знаньru_RU
dc.description.sponsorshipкафедра біоорганічної і біологічної хімії та клінічної біохіміїru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherEuropean Association of pedagogues and psychologists “Science”. International scientific-practical forum of pedagogues, psychologists and medics “ October scientific forum '15” (the 15th of October 2015, Geneva (Switzerland)ru_RU
dc.relation.ispartofseries;С. 27-31-
dc.subjectінноваційні педагогічні методиru_RU
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїru_RU
dc.subjectмультимедійний проектор та інтерактивна дошкаru_RU
dc.titleРекомендації щодо проведення ввідного заняття з біоорганічної і біологічної хімії для першокурсників вищих медичних навчальних закладівru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Тези. Кафедра біоорганічної і біологічної хімії та клінічної біохімії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
October scientific forum '15-split-merge.pdf1.82 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.