Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/11188
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСорохан, В.Д.-
dc.contributor.authorСидорчук, Анюта Степанівна-
dc.date.accessioned2016-08-23T07:36:35Z-
dc.date.available2016-08-23T07:36:35Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/11188-
dc.description.abstractУ статті висвітлено деякі аспекти оптимізації педагогічного процесу при викладанні навчальних дисциплін «Тропічна медицина і клінічна паразитологія», «Інфекційні хвороби» іноземним студентам з англійською мовою викладання. Особливу увагу приділено практичній роботі студентівіноземців в інфекційному стаціонарі, для вдосконалення якої пропонується використання структурованого підходу. Останній може бути реалізований завдяки курації, ефективно доповненої використанням мнемонічних фраз «PAM HUGS FOSS», «LIQOR AAA», опитувальника CAGE і захистом історії хвороби.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherАктуальна інфектологія, р-ISSN 2312-413X, е-ISSN 2312-4148ru_RU
dc.relation.ispartofseries№ 2 (11);с. 112-114-
dc.subjectоптимізація навчального процесуru_RU
dc.subjectклінічна кураціяru_RU
dc.subjectкафедра інфекційних хворобru_RU
dc.subjectмнемонічні фразиru_RU
dc.subjectопитувальникru_RU
dc.titleОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ I КЛІНІЧНОЇ КУРАЦІЇ ПРОФІЛЬНИХ ХВОРИХ ІНОЗЕМНИМИ СТУДЕНТАМИ НА КАФЕДРІ ІНФЕКЦІЙНИХ ХВОРОБ ТА ЕПІДЕМІОЛОГІЇ ВДНЗ УКРАЇНИ «БУКОВИНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ»ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sydorchuk_mif-split-merge (1).pdf767.61 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.