Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/11121
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорейко, Лілія Дмитрівна-
dc.contributor.authorЮрнюк, Святослава Василівна-
dc.contributor.authorСенюк, Богдана Петрівна-
dc.date.accessioned2016-07-18T13:07:01Z-
dc.date.available2016-07-18T13:07:01Z-
dc.date.issued2015-12-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/11121-
dc.description.abstractУ статті розглядається роль викладача у вихованні майбут- нього лікаря як творчої особистості та конкурентоспроможного фахівця на ринку праці. Проблема ціннісного ставлення до світу, функціонуван- ня ціннісних орієнтацій в роботі лікаря посідає важливе місце, тому вкрай потрібно розвивати у студентів внутрішні потреби у свідомому формуванні відповідних мотивацій і цінностей особистості лікаря.ru_RU
dc.publisherPublishing Center of the European Association of pedagogues and psychologists “Science”, Genevaru_RU
dc.subjectвихованняru_RU
dc.subjectстудентru_RU
dc.subjectвикладачru_RU
dc.subjectкураторru_RU
dc.titleРОЛЬ ВИКЛАДАЧА У ВИХОВАННІ ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНИХ ЯКОСТЕЙ СТУДЕНТІВru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра догляду за хворими та вищої медсестринської освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Geneva theoretical and practical forum of free topics-116-120.pdf501.41 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.