Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/10752
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІлащук, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorМікулець, Людмила Вікторівна-
dc.date.accessioned2016-05-23T06:25:32Z-
dc.date.available2016-05-23T06:25:32Z-
dc.date.issued2016-05-12-
dc.identifier.otherУДК 378:61-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/10752-
dc.description.abstractПрофесійна підготовка студента-медика неможлива без врахування основних положень компетентнісного підходу, який сприяє підвищенню якості навчання та використанню ефективних педагогічних технологій. Створення умов для формування необхідних компетентностей сприяє продуктивності та конкурентності фахівця на ринку праці.ru_RU
dc.description.sponsorshipКафедра пропедевтики внутрішніх хворобru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherактуальні питання якості медичної освіти (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIII Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 12–13 трав. 2016 р.) : у 2 т. / Терноп. держ. мед. ун-т ім. І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ, 2016. – Т. 1. – 348 с.ru_RU
dc.subjectвикладанняru_RU
dc.subjectкомпетентнісністьru_RU
dc.subjectвнутрішня медицинаru_RU
dc.subjectпропедевтика внутрішніх хворобru_RU
dc.subjectякість навчанняru_RU
dc.subjectпедагогічні технологіїru_RU
dc.titleВикладання «Внутрішньої медицини» на основі компетентнісного підходу на кафедрі пропедевтики внутрішніх хворобru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Тези. Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ілащук Мікулець.PDF1.11 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.