Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/10689
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІлащук, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorБобкович, Катерина Олегівна-
dc.date.accessioned2016-05-16T07:08:05Z-
dc.date.available2016-05-16T07:08:05Z-
dc.date.issued2016-04-20-
dc.identifier.otherУДК 61+615.1:378.147-
dc.identifier.otherББК 5:74.58-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/10689-
dc.description.abstractОптимізацію навчального процесу із пропедевтики внутрішньої медицини слід провести шляхом збільшення загальної кількості годин та включення нових тем щодо вивчення сучасних лабораторних та інструментальних методів дослідження. За умови неможливості збільшення кількості годин доцільним було б провести внутрішньодисциплінарну ротацію годин між наявними темами.ru_RU
dc.description.sponsorshipКафедра пропедевтики внутрішніх хворобru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherАктуальні питання вищої медичної та фармацевтичної освіти: досвід, проблеми, інновації та сучасні технології: матеріали навчально-методичної конференції (Чернівці, 20 квітня 2016 р.). – Чернівці, 2016. – 515 с.ru_RU
dc.subjectпропедевтика внутрішньої медициниru_RU
dc.subjectнавчальна програмаru_RU
dc.subjectвикладанняru_RU
dc.subjectоптимізаціяru_RU
dc.titleШляхи удосконалення програми з пропедевтики внутрішньої медицини в іноземних студентівru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Тези. Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ілащук Бобкович.pdf740.07 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.