Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/10580
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМіхєєв, А.О.-
dc.contributor.authorМіхєєва, А.В.-
dc.date.accessioned2016-05-13T05:58:04Z-
dc.date.available2016-05-13T05:58:04Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБДМУru_RU
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/10580-
dc.description.abstractУ статті висвітлено результати дослідження особистісної адаптації учнів 7-х класів загальноосвітньої школи на основі використання багаторівневого особистісного опитувальника з визначенням показників нервово-психічної стійкості, поведінкової регуляції, комунікативного потенціалу, морально-етичної нормативності та схильності до девіантної поведінки. Показано, що учні 7-х класів мають задовільний рівень адаптації до умов середовища, як навчального, так і професійного, з невисокою емоційною стійкістю, легко піддаються корекції і відносно неконфліктні. Це цілком відповідає психологічним та фізіологічним показникам, притаманним для підлітків цього періоду життя - 12-13 років.ru_RU
dc.publisherПедагогічні науки: теорія, історія інноваційні технології. – 2015. - №9(53). – С.348-356.ru_RU
dc.subjectадаптаціяru_RU
dc.subjectучні загальноосвітньої школиru_RU
dc.subjectособистісний адаптивний потенціалru_RU
dc.subjectповедінкова регуляціяru_RU
dc.subjectкомунікативний потенціалru_RU
dc.subjectморальна нормативністьru_RU
dc.titleВивчення рівня особистісної адаптації учнів 7-х класів середньої загальноосвітньої школиru_RU
Appears in Collections:Статті. Кафедра мікробіології та вірусології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mikheev_adapt_7_statt_Sumi.pdf945.23 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.