Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/10580
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Міхєєв, А.О. | - |
dc.contributor.author | Міхєєва, А.В. | - |
dc.date.accessioned | 2016-05-13T05:58:04Z | - |
dc.date.available | 2016-05-13T05:58:04Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | БДМУ | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/10580 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено результати дослідження особистісної адаптації учнів 7-х класів загальноосвітньої школи на основі використання багаторівневого особистісного опитувальника з визначенням показників нервово-психічної стійкості, поведінкової регуляції, комунікативного потенціалу, морально-етичної нормативності та схильності до девіантної поведінки. Показано, що учні 7-х класів мають задовільний рівень адаптації до умов середовища, як навчального, так і професійного, з невисокою емоційною стійкістю, легко піддаються корекції і відносно неконфліктні. Це цілком відповідає психологічним та фізіологічним показникам, притаманним для підлітків цього періоду життя - 12-13 років. | ru_RU |
dc.publisher | Педагогічні науки: теорія, історія інноваційні технології. – 2015. - №9(53). – С.348-356. | ru_RU |
dc.subject | адаптація | ru_RU |
dc.subject | учні загальноосвітньої школи | ru_RU |
dc.subject | особистісний адаптивний потенціал | ru_RU |
dc.subject | поведінкова регуляція | ru_RU |
dc.subject | комунікативний потенціал | ru_RU |
dc.subject | моральна нормативність | ru_RU |
dc.title | Вивчення рівня особистісної адаптації учнів 7-х класів середньої загальноосвітньої школи | ru_RU |
Appears in Collections: | Статті. Кафедра мікробіології та вірусології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Mikheev_adapt_7_statt_Sumi.pdf | 945.23 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.