Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/10467Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Тарнавска, Світлана іванівна | - |
| dc.contributor.author | Шахова, Ольга Олександрівна | - |
| dc.date.accessioned | 2016-03-25T08:17:56Z | - |
| dc.date.available | 2016-03-25T08:17:56Z | - |
| dc.date.issued | 2016 | - |
| dc.identifier.other | 378.147:616-053.2 | - |
| dc.identifier.uri | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/10467 | - |
| dc.description.abstract | У статті наведено порівняльний аналіз якості навчання студентів випускних курсів з дисципліни «педіатрія, дитячі інфекції». Оцінено ефективність інформаційно-комунікаційних технологій навчання, як однієї з ключових методик підготовки майбутніх кваліфікованих фахівців. | ru_RU |
| dc.language.iso | other | ru_RU |
| dc.relation.ispartofseries | The Unity of Science.;February 2016 | - |
| dc.subject | інноваційні методи навчання | ru_RU |
| dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | ru_RU |
| dc.title | Оцінка ефективності інноваційних методів навчання з дисципліни «педіатрія, дитячі інфекції» | ru_RU |
| dc.type | Article | ru_RU |
| Appears in Collections: | Статті. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Unity of science.pdf | 18.87 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
