Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/10372
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХомко, Олег Йосипович-
dc.contributor.authorКузик, Фрозіна Василівна-
dc.contributor.authorСидорчук, Руслан Ігорович-
dc.contributor.authorПіддубна, Поліна Іванівна-
dc.contributor.authorПелепець, Юрій Олександрович-
dc.contributor.authorБешега, Домніка Миколаївна-
dc.date.accessioned2016-03-21T08:13:01Z-
dc.date.available2016-03-21T08:13:01Z-
dc.date.issued2015-12-
dc.identifier.issn378:005.6:004-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/10372-
dc.description.abstractУ статті розглядаються різні форми контролю якості навчання. Висвітлюються переваги та недоліки застосування різних форм контролю, які потрібно розглядати, як засіб педагогічного керівництва навчально-пізнавальною діяльністю студентів, при якому здійснюється регулярне поетапне оцінювання та корекція якості підготовки спеціалістів. Висвітлюється процес наближення навчання до реальної практичної діяльності майбутнього спеціаліста.ru_RU
dc.publisherPublishing Center of the European Association of pedagogues and psychologists “Science”, Genevaru_RU
dc.subjectCитуаційна вправаru_RU
dc.subjectкейс методru_RU
dc.subjectтехнологія навчанняru_RU
dc.subjectінтерактивний методru_RU
dc.titleКонтроль якості навчання та особливості діагностики навчального процесу в сучасних умовахru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра догляду за хворими та вищої медсестринської освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Geneva theoretical and practical forum of free topics_2015-230-235.pdf316.05 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.