Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/10371Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Хомко, Олег Йосипович | - |
| dc.contributor.author | Кузик, Фрозіна Василівна | - |
| dc.contributor.author | Сидорчук, Руслан Ігорович | - |
| dc.contributor.author | Піддубна, Поліна Іванівна | - |
| dc.contributor.author | Пелепець, Юрій Олександрович | - |
| dc.contributor.author | Бешега, Домніка Миколаївна | - |
| dc.date.accessioned | 2016-03-21T08:12:54Z | - |
| dc.date.available | 2016-03-21T08:12:54Z | - |
| dc.date.issued | 2015-12-28 | - |
| dc.identifier.issn | 378:005.6:004 | - |
| dc.identifier.uri | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/10371 | - |
| dc.description.abstract | У статті розглядаються різні форми контролю якості викладання. Аналіз якості викладання – це невід’ємна складова частина системи контролю. Ефективність управління навчально-виховним процесом у вищому навчальному закладі може бути досягнута лише за умови забезпечення високої компетентності та відповідної професійної майстерності професорсько-викладацького складу. Висвітлюється процес наближення навчання до реальної практичної діяльності майбутнього спеціаліста. | ru_RU |
| dc.publisher | Publishing Center of the European Association of pedagogues and psychologists “Science”, Geneva | ru_RU |
| dc.subject | Якість викладання | ru_RU |
| dc.subject | технологія навчання | ru_RU |
| dc.subject | управління навчально-виховним процесом | ru_RU |
| dc.subject | інтерактивний метод | ru_RU |
| dc.title | Контроль якості викладання та її особливості в сучасних умовах | ru_RU |
| dc.type | Article | ru_RU |
| Appears in Collections: | Статті. Кафедра догляду за хворими та вищої медсестринської освіти | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Geneva theoretical and practical forum of free topics_2015-235-240.pdf | 317.21 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
