Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Кузняк, Н.Б. | |
dc.contributor.author | Дмитренко, Р.Р. | |
dc.contributor.author | Галагдина, А.А. | |
dc.date.accessioned | 2015-11-16T07:17:36Z | |
dc.date.available | 2015-11-16T07:17:36Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.other | УДК 378.091.26:616.31-089 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9852 | |
dc.description.abstract | Посилення уваги до проблеми контролю знань викликано не тільки бажанням визначити ступінь підготовленості студентів, але і потягом до удосконалення всієї системи навчання. Перевірка і оцінка знань виконують шість функції: контрольну, навчальну, виховну, організаторську, розвиваючу і методичну | ru_RU |
dc.description.sponsorship | Кафедра хірургічної та дитячої стоматології | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Буковинський державний медичний університет | ru_RU |
dc.subject | навчальний процес | ru_RU |
dc.subject | самоконтроль | ru_RU |
dc.subject | форми контролю | ru_RU |
dc.title | МЕТОДИ I ФОРМИ КОНТРОЛЮ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ 3 ДИСЦИПЛІНИ “ХІРУРГІЧНА СТОМАТОЛОГІЯ” | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |