dc.contributor.author |
Кузняк, Н.Б. |
|
dc.contributor.author |
Дмитренко, Р.Р. |
|
dc.contributor.author |
Галагдина, А.А. |
|
dc.date.accessioned |
2015-11-16T07:17:36Z |
|
dc.date.available |
2015-11-16T07:17:36Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.091.26:616.31-089 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9852 |
|
dc.description.abstract |
Посилення уваги до проблеми контролю знань викликано не тільки бажанням визначити ступінь підготовленості студентів, але і потягом до удосконалення всієї системи навчання. Перевірка і оцінка знань виконують шість функції: контрольну, навчальну, виховну, організаторську, розвиваючу і методичну |
ru_RU |
dc.description.sponsorship |
Кафедра хірургічної та дитячої стоматології |
ru_RU |
dc.language.iso |
other |
ru_RU |
dc.publisher |
Буковинський державний медичний університет |
ru_RU |
dc.subject |
навчальний процес |
ru_RU |
dc.subject |
самоконтроль |
ru_RU |
dc.subject |
форми контролю |
ru_RU |
dc.title |
МЕТОДИ I ФОРМИ КОНТРОЛЮ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ 3 ДИСЦИПЛІНИ “ХІРУРГІЧНА СТОМАТОЛОГІЯ” |
ru_RU |
dc.type |
Other |
ru_RU |