Abstract:
У статті проведено аналіз результативно-
сті навчання хімії слухачів підготовчого відділення для
громадян України Буковинського державного медично-
го університету. При наявності 76,5 % слухачів із ре-
продуктивним рівнем сформованості розумових дій
середні показники випускників підготовчого відділення
на зовнішньому незалежному оцінюванні з хімії в 2013-
2014 н.р. вищі за національні. Шестимісячний термін
навчання сприяє підготовці більшої кількості слухачів
із високим рівнем досягнень на зовнішньому незалежному оцінюванні з хімії на відміну від тримісячної під-
готовки, яка забезпечує результативність навчання бі-
льшої кількості слухачів із середнім рівнем досягнень.
Для досягнення вищих показників слухачів із низькими
навчальними можливостями пропонується збільшити
кількість навчальних годин і зменшити чисельність
слухачів у групах.