Інтелектуальні Фонди БДМУ

Активізація самонавчання студентів медичного профілю в межах компетентнісного підходу у викладанні теоретичних та клінічних дисциплін

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сидорчук, Анюта Степанівна
dc.contributor.author Москалюк, В.Д.
dc.contributor.author Сидорчук, Л.І.
dc.contributor.author Сидорчук, І.Й.
dc.date.accessioned 2015-10-15T08:53:38Z
dc.date.available 2015-10-15T08:53:38Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.issn 1681-2751
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9517
dc.description.abstract У цій статті обговорено аспекти самонавчання у традиційній та інноваційній освітніх системах. Особливу увагу приділено впровадженню компетентнісного підходу у викладанні за інноваційною педагогічною системою. Визначено основні групи компетентності медичного студента як майбутнього висококваліфікованого спеціаліста. Активізація самонавчання може бути можливою виключно за активної участі компетентного викладача, який впроваджує ідеї інноваційної педагогіки. Професійна компетентність пов’язана з соціальною, політичною (готовністю вирішувати проблеми), інформаційною (знаходження релевантних джерел), комунікативною та культурною (бажання та здатність жити й працювати у багатокультурному суспільстві). Організація мобільних програм обміну для медичних студентів може виконати завдання самоосвіти у медичному університеті. ru_RU
dc.language.iso en ru_RU
dc.relation.ispartofseries Медична освіта № 3 (додаток);С. 175-177.
dc.title Активізація самонавчання студентів медичного профілю в межах компетентнісного підходу у викладанні теоретичних та клінічних дисциплін ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу