Інтелектуальні Фонди БДМУ

МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СКРИНІНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНОГО СТАНУ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ СИСТЕМИ У ШКОЛЯРІВ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нечитайло, Юрій Миколайович
dc.contributor.author Міхєєва, Тетяна Миколаївна
dc.contributor.author Буряк, Олександр Григорович
dc.date.accessioned 2015-09-25T10:21:26Z
dc.date.available 2015-09-25T10:21:26Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9323
dc.description.abstract В статті наведені результати скринінгового дослідження функціонального стану серцево-судинної системи у 400 школярів Чернівецької області. Оцінено ефективність основних методик визначення функціонального стану серцево-судинної системи. За результатами проведеного скринінгу в 35 дітей виявлено аритмію, у 11 дітей – гіпертензію. Під час дослідження проаналізовані труднощі, з якими стикаються дослідники під час проведення скринінгу та запропоновані заходи щодо їх усунення. ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher Клінічна та експериментальна патологія ru_RU
dc.subject діти шкільного віку, функціональний стан серцево-судинної системи, скринінгове дослідження. ru_RU
dc.title МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СКРИНІНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНОГО СТАНУ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ СИСТЕМИ У ШКОЛЯРІВ ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу