Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Підвисоцька, Наталія Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2015-09-21T07:16:55Z | |
dc.date.available | 2015-09-21T07:16:55Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9235 | |
dc.description.abstract | Використання дидактичних ігор у процесі вивчення медичної генетики створює належні умови для активізації та інтенсифікації навчально- виховного процесу. Студенти отримують широкі перспективи для розкриття здібностей, розвитку клінічного, творчого потенціалу, вчаться бути активними та самостійними у виборі власних життєвих позицій. Цикл медична генетика допомагає студентам отримати інформацію щодо сучасної діагностики та профілактики спадкової патології та активно використовувати в клінічній практиці теоретичні знання в області генетики. | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | European association of pedagogues and pshychologists "Science";Prague, 2015, Charitable Web-congress | |
dc.subject | дидактичні ігри | ru_RU |
dc.subject | медична генетика | ru_RU |
dc.title | Роль дидактичних ігор у підготовці студентів до практичних занять з медичної генетики | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |