Интеллектуальные Фонды БГМУ

Роль дидактичних ігор у підготовці студентів до практичних занять з медичної генетики

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Підвисоцька, Наталія Іванівна
dc.date.accessioned 2015-09-21T07:16:55Z
dc.date.available 2015-09-21T07:16:55Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9235
dc.description.abstract Використання дидактичних ігор у процесі вивчення медичної генетики створює належні умови для активізації та інтенсифікації навчально- виховного процесу. Студенти отримують широкі перспективи для розкриття здібностей, розвитку клінічного, творчого потенціалу, вчаться бути активними та самостійними у виборі власних життєвих позицій. Цикл медична генетика допомагає студентам отримати інформацію щодо сучасної діагностики та профілактики спадкової патології та активно використовувати в клінічній практиці теоретичні знання в області генетики. ru_RU
dc.relation.ispartofseries European association of pedagogues and pshychologists "Science";Prague, 2015, Charitable Web-congress
dc.subject дидактичні ігри ru_RU
dc.subject медична генетика ru_RU
dc.title Роль дидактичних ігор у підготовці студентів до практичних занять з медичної генетики ru_RU
dc.type Article ru_RU


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись