dc.contributor.author |
Підвисоцька, Наталія Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2015-09-21T07:16:55Z |
|
dc.date.available |
2015-09-21T07:16:55Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9235 |
|
dc.description.abstract |
Використання дидактичних ігор у процесі вивчення медичної
генетики створює належні умови для активізації та інтенсифікації навчально-
виховного процесу. Студенти отримують широкі перспективи для розкриття
здібностей, розвитку клінічного, творчого потенціалу, вчаться бути активними
та самостійними у виборі власних життєвих позицій. Цикл медична генетика
допомагає студентам отримати інформацію щодо сучасної діагностики та
профілактики спадкової патології та активно використовувати в клінічній
практиці теоретичні знання в області генетики. |
ru_RU |
dc.relation.ispartofseries |
European association of pedagogues and pshychologists "Science";Prague, 2015, Charitable Web-congress |
|
dc.subject |
дидактичні ігри |
ru_RU |
dc.subject |
медична генетика |
ru_RU |
dc.title |
Роль дидактичних ігор у підготовці студентів до практичних занять з медичної генетики |
ru_RU |
dc.type |
Article |
ru_RU |