DSpace Repository

Роль маркетингу у формуванні ринку медичних послуг

Show simple item record

dc.contributor.author Ревенко, Жанетта Анатоліївна
dc.contributor.author Навчук, Ігор Васильович
dc.contributor.author Грицюк, Мар'яна Іванівна
dc.date.accessioned 2015-07-06T09:35:30Z
dc.date.available 2015-07-06T09:35:30Z
dc.date.issued 2015-03-26
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9166
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної Internet-конференції (м. Харків, 26-27 березня 2015 р.) / редкол.: В.В. Малий та ін. - Х.: НФаУ, 2015. -411 с. ru_RU
dc.title Роль маркетингу у формуванні ринку медичних послуг ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account