Интеллектуальные Фонды БГМУ

Роль альтернативних методів навчання при викладанні теоретичних та клінічних медичних дисциплін

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Роговий, Юрій Євгенович
dc.contributor.author Бочаров, Андрій Володимирович
dc.contributor.author Кобилянська, Р.М.
dc.date.accessioned 2014-04-20T19:36:36Z
dc.date.available 2014-04-20T19:36:36Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.other УДК 61:378.147
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7375
dc.description.abstract У поданій публікації з позицій біоетики обґрунтовано позитивне відношення до альтернативних методів і засобів навчання при вивченні теоретичних та клінічних медичних дисциплін. Сформульовано доцільність створення клінічної патологічної фізіології, яку слід розглядати як прикладне застосування загальних закономірностей розвитку патологічних процесів для аналізу перебігу захворювань в клініці та для всебічного пояснення змін в організмі за умов використання інформодіагностики та інформотерапії. ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher Медична освіта ru_RU
dc.title Роль альтернативних методів навчання при викладанні теоретичних та клінічних медичних дисциплін ru_RU
dc.type Article ru_RU


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись