Інтелектуальні Фонди БДМУ

Інформаційні технології в навчальному процесі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пішак, Василь Павлович
dc.contributor.author Макар, Богдан Григорович
dc.contributor.author Антонюк, Ольга Петрівна
dc.contributor.author Сикирицька, Т.Б.
dc.date.accessioned 2013-02-15T10:31:41Z
dc.date.available 2013-02-15T10:31:41Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.other УДК 378.1(477)
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5578
dc.description.abstract Впровадження інформаційних технологій у навчальний процес підвищує якість та доступність знань, покращує увагу до сприйняття матеріалу, забезпечує високий рівень сприйняття та максимальну комфортність пізнання, сприяє швидшому реагуванню на проміжні та кінцеві оцінки діяльності студентів. При цьому використовуються всі методи організації навчального процесу: репродуктивний, проблемний та дослідницький. Але виникає низка питань методологічного і психологічного характеру: формалізації знань та адаптації студентів до самоконтролю. ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher Клінічна анатомія та оперативна хірургія ru_RU
dc.subject навчальний процес ru_RU
dc.subject інформаційні технології ru_RU
dc.subject учебный процесс ru_RU
dc.subject информационные технологии ru_RU
dc.subject educational process ru_RU
dc.subject information technologies ru_RU
dc.title Інформаційні технології в навчальному процесі ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу