Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пішак, Василь Павлович | |
dc.contributor.author | Макар, Богдан Григорович | |
dc.contributor.author | Антонюк, Ольга Петрівна | |
dc.contributor.author | Сикирицька, Тетяна Богданівна | |
dc.date.accessioned | 2013-02-15T10:31:41Z | |
dc.date.available | 2013-02-15T10:31:41Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.other | УДК 378.1(477) | |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5578 | |
dc.description.abstract | Впровадження інформаційних технологій у навчальний процес підвищує якість та доступність знань, покращує увагу до сприйняття матеріалу, забезпечує високий рівень сприйняття та максимальну комфортність пізнання, сприяє швидшому реагуванню на проміжні та кінцеві оцінки діяльності студентів. При цьому використовуються всі методи організації навчального процесу: репродуктивний, проблемний та дослідницький. Але виникає низка питань методологічного і психологічного характеру: формалізації знань та адаптації студентів до самоконтролю. | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Клінічна анатомія та оперативна хірургія | ru_RU |
dc.subject | навчальний процес | ru_RU |
dc.subject | інформаційні технології | ru_RU |
dc.subject | учебный процесс | ru_RU |
dc.subject | информационные технологии | ru_RU |
dc.subject | educational process | ru_RU |
dc.subject | information technologies | ru_RU |
dc.title | Інформаційні технології в навчальному процесі | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |