Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Сорокман, Таміла Василівна | |
dc.date.accessioned | 2013-01-21T20:41:56Z | |
dc.date.available | 2013-01-21T20:41:56Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5292 | |
dc.description.abstract | Вивчено особливості розвитку дітей шкільного віку, які проживають у йододефіцитному регіоні. 12,5 % мають зміни за більшістю досліджуваних когнітивних функцій. Провідними відхиленнями по всій групі дітей зареєстровано порушення пам'яті та дрібної моторики. Рівень інтелектуальної сформованості, продуктивність та точність виконання роботи змінювалися в сторону зниження по мірі наростання ступеня йодного дефіциту. Серед дітей із лабораторним гіпотиреозом кількість таких, які мали низький рівень інтелекту була у два рази більшою. | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Вісник наукових досліджень | ru_RU |
dc.subject | діти | ru_RU |
dc.subject | інтелектуальний розвиток | ru_RU |
dc.subject | дефіцит йоду | ru_RU |
dc.subject | дети | ru_RU |
dc.subject | интеллектуальное развитие | ru_RU |
dc.subject | дефицит йода | ru_RU |
dc.subject | children | ru_RU |
dc.subject | intellectual development | ru_RU |
dc.subject | iodine deficiency | ru_RU |
dc.title | Рівень сформованості інтелектуальних функцій та стан розумової працездатності дітей, які проживають за умов дефіциту йоду | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |