dc.contributor.author |
Сорокман, Таміла Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2013-01-21T20:41:56Z |
|
dc.date.available |
2013-01-21T20:41:56Z |
|
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5292 |
|
dc.description.abstract |
Вивчено особливості розвитку дітей шкільного віку, які проживають у йододефіцитному регіоні. 12,5 % мають зміни за більшістю досліджуваних когнітивних функцій. Провідними відхиленнями по всій групі дітей зареєстровано порушення пам'яті та дрібної моторики. Рівень інтелектуальної сформованості, продуктивність та точність виконання роботи змінювалися в сторону зниження по мірі наростання ступеня йодного дефіциту. Серед дітей із лабораторним гіпотиреозом кількість таких, які мали низький рівень інтелекту була у два рази більшою. |
ru_RU |
dc.language.iso |
other |
ru_RU |
dc.publisher |
Вісник наукових досліджень |
ru_RU |
dc.subject |
діти |
ru_RU |
dc.subject |
інтелектуальний розвиток |
ru_RU |
dc.subject |
дефіцит йоду |
ru_RU |
dc.subject |
дети |
ru_RU |
dc.subject |
интеллектуальное развитие |
ru_RU |
dc.subject |
дефицит йода |
ru_RU |
dc.subject |
children |
ru_RU |
dc.subject |
intellectual development |
ru_RU |
dc.subject |
iodine deficiency |
ru_RU |
dc.title |
Рівень сформованості інтелектуальних функцій та стан розумової працездатності дітей, які проживають за умов дефіциту йоду |
ru_RU |
dc.type |
Article |
ru_RU |