Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Макар, Богдан Григорович | |
dc.contributor.author | Антонюк, Ольга Петрівна | |
dc.contributor.author | Сикирицька, Тетяна Богданівна | |
dc.date.accessioned | 2013-01-11T17:29:49Z | |
dc.date.available | 2013-01-11T17:29:49Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.other | УДК 378.1(477) | |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5057 | |
dc.description.abstract | Описані основні підходи до організації навчального процесу в курсі анатомії людини з використанням інтерактивних технологій в контексті Болонського процесу - перехід на модульно-кредитне навчання та рейтингову систему оцінок за багатобальною шкалою ECTS. | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Клінічна анатомія та оперативна хірургія | ru_RU |
dc.subject | інтерактивна форма | ru_RU |
dc.subject | модульно-кредитне навчання | ru_RU |
dc.subject | рейтингова система оцінок | ru_RU |
dc.subject | interactive form | ru_RU |
dc.subject | modulus-credit education | ru_RU |
dc.subject | rating system of grates | ru_RU |
dc.subject | интерактивная форма | ru_RU |
dc.subject | модульно-кредитное обучение | ru_RU |
dc.subject | рейтинговая система оценок | ru_RU |
dc.title | Інтерактивні технології навчання в курсі анатомії людини в контексті Болонського процесу | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |