Интеллектуальные Фонды БГМУ

Інтерактивні технології навчання в курсі анатомії людини в контексті Болонського процесу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Макар, Богдан Григорович
dc.contributor.author Антонюк, Ольга Петрівна
dc.contributor.author Сикирицька, Тетяна Богданівна
dc.date.accessioned 2013-01-11T17:29:49Z
dc.date.available 2013-01-11T17:29:49Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.other УДК 378.1(477)
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5057
dc.description.abstract Описані основні підходи до організації навчального процесу в курсі анатомії людини з використанням інтерактивних технологій в контексті Болонського процесу - перехід на модульно-кредитне навчання та рейтингову систему оцінок за багатобальною шкалою ECTS. ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher Клінічна анатомія та оперативна хірургія ru_RU
dc.subject інтерактивна форма ru_RU
dc.subject модульно-кредитне навчання ru_RU
dc.subject рейтингова система оцінок ru_RU
dc.subject interactive form ru_RU
dc.subject modulus-credit education ru_RU
dc.subject rating system of grates ru_RU
dc.subject интерактивная форма ru_RU
dc.subject модульно-кредитное обучение ru_RU
dc.subject рейтинговая система оценок ru_RU
dc.title Інтерактивні технології навчання в курсі анатомії людини в контексті Болонського процесу ru_RU
dc.type Article ru_RU


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись