dc.contributor.author |
Макар, Богдан Григорович |
|
dc.contributor.author |
Антонюк, Ольга Петрівна |
|
dc.contributor.author |
Сикирицька, Тетяна Богданівна |
|
dc.date.accessioned |
2013-01-11T17:29:49Z |
|
dc.date.available |
2013-01-11T17:29:49Z |
|
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.1(477) |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5057 |
|
dc.description.abstract |
Описані основні підходи до організації навчального процесу в курсі анатомії людини з використанням інтерактивних технологій в контексті Болонського процесу - перехід на модульно-кредитне навчання та рейтингову систему оцінок за багатобальною шкалою ECTS. |
ru_RU |
dc.language.iso |
other |
ru_RU |
dc.publisher |
Клінічна анатомія та оперативна хірургія |
ru_RU |
dc.subject |
інтерактивна форма |
ru_RU |
dc.subject |
модульно-кредитне навчання |
ru_RU |
dc.subject |
рейтингова система оцінок |
ru_RU |
dc.subject |
interactive form |
ru_RU |
dc.subject |
modulus-credit education |
ru_RU |
dc.subject |
rating system of grates |
ru_RU |
dc.subject |
интерактивная форма |
ru_RU |
dc.subject |
модульно-кредитное обучение |
ru_RU |
dc.subject |
рейтинговая система оценок |
ru_RU |
dc.title |
Інтерактивні технології навчання в курсі анатомії людини в контексті Болонського процесу |
ru_RU |
dc.type |
Article |
ru_RU |