Інтелектуальні Фонди БДМУ

Мультифакторний аналіз показників психосоціального розвитку дітей шкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хільчевська, Вікторія Станіславівна
dc.date.accessioned 2012-12-10T17:32:58Z
dc.date.available 2012-12-10T17:32:58Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.other УДК 616.825.2-053.4:88
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4511
dc.description.abstract У роботі вивчались особливості психосоціального розвитку дітей Буковини. Обстежено 530 дітей від 8 до 17 років Буковинського регіону. У результаті комплексного обстеження виявлено віковостатеві групи дітей зі зменшеними адаптаційними можливостями та визначені критичні вікові періоди щодо соціальної адаптації. Основні складові особистості школярів вивчені у взаємозв'язку з біологічними, соціально-побутовими, сімейними факторами, способом їх життя, що дозволило визначити роль соматичного стану і мікросоціального статусу в її формуванні. ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher Буковинський медичний вісник ru_RU
dc.subject діти ru_RU
dc.subject здоров'я ru_RU
dc.subject формування особистості ru_RU
dc.subject психоемоційний статус ru_RU
dc.subject дети ru_RU
dc.subject здоровье ru_RU
dc.subject формирование личности ru_RU
dc.subject психоэмоциональный статус ru_RU
dc.subject children ru_RU
dc.subject health ru_RU
dc.subject personality moulding ru_RU
dc.subject psychoemotional development ru_RU
dc.title Мультифакторний аналіз показників психосоціального розвитку дітей шкільного віку ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу