Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Хільчевська, Вікторія Станіславівна | |
dc.date.accessioned | 2012-12-10T17:32:58Z | |
dc.date.available | 2012-12-10T17:32:58Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.other | УДК 616.825.2-053.4:88 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4511 | |
dc.description.abstract | У роботі вивчались особливості психосоціального розвитку дітей Буковини. Обстежено 530 дітей від 8 до 17 років Буковинського регіону. У результаті комплексного обстеження виявлено віковостатеві групи дітей зі зменшеними адаптаційними можливостями та визначені критичні вікові періоди щодо соціальної адаптації. Основні складові особистості школярів вивчені у взаємозв'язку з біологічними, соціально-побутовими, сімейними факторами, способом їх життя, що дозволило визначити роль соматичного стану і мікросоціального статусу в її формуванні. | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Буковинський медичний вісник | ru_RU |
dc.subject | діти | ru_RU |
dc.subject | здоров'я | ru_RU |
dc.subject | формування особистості | ru_RU |
dc.subject | психоемоційний статус | ru_RU |
dc.subject | дети | ru_RU |
dc.subject | здоровье | ru_RU |
dc.subject | формирование личности | ru_RU |
dc.subject | психоэмоциональный статус | ru_RU |
dc.subject | children | ru_RU |
dc.subject | health | ru_RU |
dc.subject | personality moulding | ru_RU |
dc.subject | psychoemotional development | ru_RU |
dc.title | Мультифакторний аналіз показників психосоціального розвитку дітей шкільного віку | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |