dc.contributor.author |
Хільчевська, Вікторія Станіславівна |
|
dc.date.accessioned |
2012-12-10T17:32:58Z |
|
dc.date.available |
2012-12-10T17:32:58Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.other |
УДК 616.825.2-053.4:88 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4511 |
|
dc.description.abstract |
У роботі вивчались особливості психосоціального розвитку дітей Буковини. Обстежено 530 дітей від 8 до 17 років Буковинського регіону. У результаті комплексного обстеження виявлено віковостатеві групи дітей зі зменшеними адаптаційними можливостями та визначені критичні вікові періоди щодо соціальної адаптації. Основні складові особистості школярів вивчені у взаємозв'язку з біологічними, соціально-побутовими, сімейними факторами, способом їх життя, що дозволило визначити роль соматичного стану і мікросоціального статусу в її формуванні. |
ru_RU |
dc.language.iso |
other |
ru_RU |
dc.publisher |
Буковинський медичний вісник |
ru_RU |
dc.subject |
діти |
ru_RU |
dc.subject |
здоров'я |
ru_RU |
dc.subject |
формування особистості |
ru_RU |
dc.subject |
психоемоційний статус |
ru_RU |
dc.subject |
дети |
ru_RU |
dc.subject |
здоровье |
ru_RU |
dc.subject |
формирование личности |
ru_RU |
dc.subject |
психоэмоциональный статус |
ru_RU |
dc.subject |
children |
ru_RU |
dc.subject |
health |
ru_RU |
dc.subject |
personality moulding |
ru_RU |
dc.subject |
psychoemotional development |
ru_RU |
dc.title |
Мультифакторний аналіз показників психосоціального розвитку дітей шкільного віку |
ru_RU |
dc.type |
Article |
ru_RU |