Аннотации:
Мета дослідження - проаналізувати та висвітлити компетентнісний підхід при викладанні вибіркової дисципліни.
Висновки. Впровадження в освітній процес вибіркової дисципліни «Клінічна гістологія з англійською термінологією для лікаря-стоматолога» на третьому курсі навчання сприятиме покращенню логічного клінічного мислення, яке ґрунтується на поглиблених і систематизованих знаннях та уміннях здобувачів освіти. У результаті майбутній лікар-стоматолог набуває всього того, що необхідно для подальшого успішного професійного росту і розвитку. Фахівець готовий витримувати конкуренцію на ринку праці. При цьому, лікар-стоматолог залишається всебічно розвиненою творчою людиною, зберігає особистісні характеристики. Є людиною, яка прагне займатися самоосвітою впродовж всього свого життя.
Purpose. To analyze and highlight the competence approach in teaching an elective discipline.
Conclusions. The introduction of the elective discipline "Clinical histology with English terminology for dentists" into the educational process in the third year of study will contribute to the improvement of logical clinical thinking, which is based on in-depth and systematized knowledge and skills of students. As a result, the future dentist acquires everything necessary for further successful professional growth and development. The specialist is ready to withstand competition in the labor market. At the same time, the dentist remains a comprehensively developed creative person and retains personal characteristics. He is a person who strives to engage in self-education throughout his life.