DSpace Repository

Міждисциплінарна інтеграція як складова у підготовці до інтегрованого тестового іспиту «КРОК 1»

Show simple item record

dc.contributor.author Дікал, Мар'яна Вікторівна
dc.contributor.author Чернюх, Оксана Григорівна
dc.contributor.author Копчук, Тамара Григорівна
dc.contributor.author Білоус, В.В.
dc.contributor.author Dikal, M.V.
dc.contributor.author Chernyukh, O.G.
dc.contributor.author Kopchuk, T.G.
dc.contributor.author Bilous, V.V.
dc.date.accessioned 2025-04-29T08:45:18Z
dc.date.available 2025-04-29T08:45:18Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.other DOI: 10.24061/2413-0737.29.1.113.2025.23
dc.identifier.other УДК 378.091.27-044.247:61
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/26505
dc.description.abstract Мета роботи – дослідити функції міждисциплінарної інтеграції у підготовці студентів-медиків до інтегрованого тестового іспиту «КРОК 1». Сформулювати ефективні підходи до об'єднання навчального матеріалу розрізнених дисциплін з метою формування цілісного розуміння фундаментальних теоретичних і практичних аспектів медицини. Оцінити вплив інтегрованого підходу на якість засвоєння знань, розвиток клінічного мислення студентів та їхньої здатності успішно застосовувати отримані знання для вирішення професійних завдань. Висновки. Міжпредметна інтеграція при вивченні фармакології та біохімії є ключовим елементом у підготовці студентів медичних закладів до інтегрованого тестового іспиту «КРОК 1». Цей підхід базується на глибокому синтезі знань двох фундаментальних дисциплін, які пояснюють молекулярні механізми фізіологічних процесів і забезпечують розуміння принципів дії лікарських засобів, що відкриває широкі можливості для формування професійної компетентності майбутніх лікарів. The aim of the study. To investigate the functions of interdisciplinary integration in the preparation of medical students for the integrated test exam "KROK 1"; To formulate effective approaches to combining the educational material of different disciplines to form a holistic understanding of the fundamental theoretical and practical aspects of medicine; To evaluate the impact of the integrated approach on the quality of knowledge acquisition, the development of students' clinical thinking and their ability to successfully apply the acquired knowledge to solve professional problems. Conclusions. Interdisciplinary integration in the study of pharmacology and biochemistry is a key element in the preparation of medical students for the "KROK 1" integrated test exam. This approach is based on a profound synthesis of knowledge of two fundamental disciplines that explain the molecular mechanisms of physiological processes and provide an understanding of the principles of drug action, which opens up wide opportunities for the development of professional competence of future doctors. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Буковинський медичний вісник (науково-практичний журнал) uk_UA
dc.subject міждисциплінарна інтеграція uk_UA
dc.subject інтегрований тестовий іспит uk_UA
dc.subject біохімія uk_UA
dc.subject фармакологія uk_UA
dc.subject клінічне мислення uk_UA
dc.subject практичне застосування знань uk_UA
dc.subject мотивація студентів uk_UA
dc.subject interdisciplinary integration uk_UA
dc.subject integrated test exam uk_UA
dc.subject biochemistry uk_UA
dc.subject pharmacology uk_UA
dc.subject clinical thinking uk_UA
dc.subject practical application of knowledge uk_UA
dc.subject student motivation uk_UA
dc.title Міждисциплінарна інтеграція як складова у підготовці до інтегрованого тестового іспиту «КРОК 1» uk_UA
dc.title.alternative Interdisciplinary integration as a component in preparation for the integrated test exam "KROK 1" uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Буковинський медичний вісник [208]
    Український науково-практичний журнал "Буковинський медичний вісник" приймає до опублікування оригінальні дослідження, критичні наукові огляди та випадки з лікарської практики з різних проблем клінічної та експериментальної медицини. Крім того, редакція приймає матеріали з розділів "Проблеми вищої школи", "Ювілеї", "Рецензії", "Листи до редакції", "Історія кафедри", "Пам'ятні дати". Заснований у лютому 1997 року. ISSN (print): 1684-7903, ISSN (online):2413-0737

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account