Abstract:
Мета роботи – дослідити функції міждисциплінарної інтеграції у підготовці студентів-медиків до інтегрованого тестового іспиту «КРОК 1». Сформулювати ефективні підходи до об'єднання навчального матеріалу розрізнених дисциплін з метою формування цілісного розуміння фундаментальних теоретичних і практичних аспектів медицини. Оцінити вплив інтегрованого підходу на якість засвоєння знань, розвиток клінічного мислення студентів та їхньої здатності успішно застосовувати отримані знання для вирішення професійних завдань.
Висновки. Міжпредметна інтеграція при вивченні фармакології та біохімії є ключовим елементом у підготовці студентів медичних закладів до інтегрованого тестового іспиту «КРОК 1». Цей підхід базується на глибокому синтезі знань двох фундаментальних дисциплін, які пояснюють молекулярні механізми фізіологічних процесів і забезпечують розуміння принципів дії лікарських засобів, що відкриває широкі можливості для формування професійної компетентності майбутніх лікарів.
The aim of the study. To investigate the functions of interdisciplinary integration in the preparation of medical students for the integrated test exam "KROK 1"; To formulate effective approaches to combining the educational material of different disciplines to form a holistic understanding of the fundamental theoretical and practical aspects of medicine; To evaluate the impact of the integrated approach on the quality of knowledge acquisition, the development of students' clinical thinking and their ability to successfully apply the acquired knowledge to solve professional problems.
Conclusions. Interdisciplinary integration in the study of pharmacology and biochemistry is a key element in the preparation of medical students for the "KROK 1" integrated test exam. This approach is based on a profound synthesis of knowledge of two fundamental disciplines that explain the molecular mechanisms of physiological processes and provide an understanding of the principles of drug action, which opens up wide opportunities for the development of professional competence of future doctors.