Короткий опис(реферат):
Мета дослідження – вивчити особливості підготовки студентів медичних спеціальностей у галузі безпекових дисциплін та визначити підходи до модернізації їх змісту на сучасному етапі воєнного стану в державі з урахуванням міжнародного досвіду.
Об’єктом дослідження слугували безпекові дисципліни, що вивчаються студентами медичних спеціальностей ЗВО України. Дослідження опиралися на системний та діяльнісний підходи в освіті, методи порівняння, узагальнення та висновків.
Висновки. Модернізація викладання безпекових дисциплін для студентів медичних спеціальностей ЗВО стала невідкладною потребою часу. Формування й розвиток безпекових компетенцій у контексті надання невідкладної допомоги, збереження безпеки та життя цивільного населення та військовослужбовців мають бути основним змістом безпекових дисциплін та входити до всіх освітньо-професійних (освітніх) програм навчальних спеціальностей ЗВО як обов’язкові нормативні дисципліни на сучасному етапі.
The purpose of the research – to determine the priorities of training students of medical specialties in the field of safety disciplines and to determine approaches to modernizing their content at the current stage.
The object of the study was the safety disciplines studied by students of medical specialties of universities of Ukraine. Research was based on systemic and activity approaches in education, methods of comparison, generalization and conclusions.
Conclusions. Modernization of the teaching of safety disciplines for students of medical specialties at universities has become an urgent need of the hour. The formation and development of security competencies in terms of providing emergency aid, preserving the safety and life of the civilian population and military personnel should constitute the main content of security disciplines and be included in all educational and professional (educational) programs of educational specialties of universities as mandatory regulatory disciplines at the current stage.