Інтелектуальні Фонди БДМУ

Formation of critical thinking of medical students as a component of the educational process in a higher education institution

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Garvasiuk, O.V.
dc.contributor.author Ilika, V.V.
dc.contributor.author Tkachuk, S.S.
dc.contributor.author Namestiuk, S.V.
dc.contributor.author Batih, I.V.
dc.contributor.author Malaiko, S.S.
dc.contributor.author Гарвасюк, Олександра Василівна
dc.contributor.author Іліка, Віталій Валер’янович
dc.contributor.author Ткачук, Світлана Сергіївна
dc.contributor.author Наместюк, Світлана Валеріївна
dc.contributor.author Батіг, Ірина Вікторівна
dc.contributor.author Малайко, Сергій Сергійович
dc.date.accessioned 2025-03-17T10:45:00Z
dc.date.available 2025-03-17T10:45:00Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.other DOI: 10.24061/1727-4338.XXIII.3.89.2024.10
dc.identifier.other UDC 611-013.85:618.39-021.3
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/26253
dc.description.abstract The aim – to justify the appropriateness of using different methods of developing critical thinking in a higher education medical institution, as well as their implementation in the educational process of students studying the discipline «pathomorphology». Conclusions. Critical thinking is a crucial factor for success in the XXIst century. It is the art of analysis, scientific thinking, and making well-thought-out and independent decisions. Critical thinking represents a distinct type of thinking characterised by activity, purposefulness, independence, discipline, and reflection. In the process of educating medical students, it involves the development of the ability to identify problems, analyse, synthesise, assimilate information from any source, propose alternatives and evaluate them, choose the method of problem-solving or their own position and justify their views, make conscious choices and take action. A future doctor should possess critical thinking skills in order to quickly develop a treatment strategy in emergency situations. It is important introducing education that fosters the development of critical thinking (solving real problems and students making decisions in various situations) and provide sound reasons for choosing the most appropriate methods, techniques, forms, and means of teaching. Мета роботи – обґрунтувати доцільність використання різних способів формування критичного мислення у медичному закладі вищої освіти, а також їх впровадження в навчальний процес студентів, які вивчають дисципліну «патоморфологія». Висновки. Критичне мислення є надважливою запорукою досягнення життєвого успіху у XXI столітті. Критичне мислення – це мистецтво аналізувати, наукове мислення, ухвалення ретельно обміркованих та незалежних рішень. Критичне мислення є окремим типом мислення, який характеризується активністю, цілеспрямованістю, самостійністю, дисциплінованістю та рефлективністю. У процесі навчання студентів-медиків воно передбачає розвиток здатності: визначати проблеми, аналізувати, синтезувати, осягнути інформацію з будь-яких джерел, висувати альтернативи й оцінити їх, обирати спосіб розв’язання проблеми чи власну позицію щодо неї й обґрунтувати свої погляди, зробити свідомий вибір і діяти. Майбутній лікар повинен володіти критичним мисленням задля швидкого прийняття тактики лікування при невідкладному стані пацієнта. Важливо запроваджувати навчання щодо розвитку критичного мислення (розв’язання реальних проблем і прийняття здобувачами освіти рішень у різноманітних ситуаціях), створювати обґрунтовані підстави для вибору найбільш адекватних методів, прийомів, форм і засобів навчання. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Клінічна та експериментальна патологія (науково-медичний журнал) uk_UA
dc.subject critical thinking uk_UA
dc.subject learning process uk_UA
dc.subject mind map uk_UA
dc.subject Fish bone technique uk_UA
dc.subject Six Hats Thinking technique uk_UA
dc.subject synchronicity uk_UA
dc.subject question cube uk_UA
dc.subject критичне мислення uk_UA
dc.subject навчальний процес uk_UA
dc.subject розумова картка uk_UA
dc.subject прийом Фішбоун uk_UA
dc.subject прийом «Шість капелюхів мислення» uk_UA
dc.subject сінквейн uk_UA
dc.subject кубик запитань uk_UA
dc.title Formation of critical thinking of medical students as a component of the educational process in a higher education institution uk_UA
dc.title.alternative Формування критичного мислення студентів-медиків як складова навчального процесу у закладі вищої освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

  • Клінічна та експериментальна патологія [263]
    Український науково-медичний журнал «Клінічна та експериментальна патологія» – останні дослідження у вивченні клінічних та експериментальних аспектів етіології, патогенезу, клініки, діагностики, епідеміології, профілактики та лікування різноманітної патології, а також проблеми вищої медичної освіти. Журнал заснований у квітні 2002 року (Свідоцтво про державну реєстрацію: серія КВ №6032 від 05.04.2002р.). Засновник і видавець: Буковинський державний медичний університет. ISSN 2521-1153 (Online), ISSN 1727-4338 (Print)

Показати скорочений опис матеріалу