Интеллектуальные Фонды БГМУ

Порівняння адаптаційних можливостей студентів випускних курсів закладу вищої медичної освіти під час дистанційного та аудиторного навчання

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Трефаненко, Ірина Валентинівна
dc.contributor.author Соловйова, О.В.
dc.contributor.author Рева, Тетяна Василівна
dc.contributor.author Шупер, Віра Олександрівна
dc.contributor.author Гречко, Світлана Іванівна
dc.contributor.author Trefanenko, I.V.
dc.contributor.author Solovyova, O.V.
dc.contributor.author Hrechko, S.I.
dc.contributor.author Reva, T.V.
dc.contributor.author Shyper, V.O.
dc.date.accessioned 2024-11-13T13:41:14Z
dc.date.available 2024-11-13T13:41:14Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other DOI: 10.26693/jmbs06.06.219
dc.identifier.other УДК 612.017.2-057.875:[378.018.43+378.091.32
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25934
dc.description.abstract Метою роботи було порівняти соціально-психологічну адаптацію у студентів, які займалися на 6 курсі аудиторно, з показниками соціально-психологічної адаптації у студентів, які вимушені були займатися більше року дистанційно. Висновки. Студенти, які перейшли на зовсім новий для них вид навчання, мають особливості у соціально-психологічній адаптації. При порівнянні у студентів на онлайн та офлайн формах навчання виявлені відмінності частоти та структури порушення соціально-психологічної адаптації. Порушення соціально-психологічної адаптації при дистанційній формі навчання представлені низькими оцінками її інтегральних характеристик: адаптації, інтернальності, прагнення до домінування на тлі підвищення показників самосприйняття та емоційного комфорту. The purpose of the study was to compare socio-psychological adaptation of students who studied in classroom with those forced to practice remotely for more than a year. Conclusion. Thus, students who have switched to an entirely new type of education have deviations in the socio-psychological adaptation. The adaptation of students tended to decrease, which indicates the need for additional time to adapt to new conditions and may affect the level of learning. Comparing students of online and offline forms of education revealed differences in the frequency and structure of deviations of social-psychological adaptation. Violations of social-psychological adaptation in distance learning are represented by low scores of its essential characteristics: adaptation, internality, the desire for dominance against the background of increasing self-perception and emotional comfort. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Український журнал медицини, біології та спорту (науково-практичний журнал) uk_UA
dc.subject локдаун uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject соціально-психологічна адаптація uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject lockdown uk_UA
dc.subject online teaching uk_UA
dc.subject socio-psychological adaptation uk_UA
dc.subject students uk_UA
dc.title Порівняння адаптаційних можливостей студентів випускних курсів закладу вищої медичної освіти під час дистанційного та аудиторного навчання uk_UA
dc.title.alternative Comparison of Adaptive Capabilities of Graduate Students of Higher Educational Institutions during Distance and Classroom Learning uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись