Короткий опис(реферат):
Метою роботи було порівняти соціально-психологічну адаптацію у студентів, які займалися на 6 курсі аудиторно, з показниками соціально-психологічної адаптації у студентів, які вимушені були займатися більше року дистанційно. Висновки. Студенти, які перейшли на зовсім новий для них вид навчання, мають особливості у соціально-психологічній адаптації. При порівнянні у студентів на онлайн та офлайн формах навчання виявлені відмінності частоти та структури порушення соціально-психологічної адаптації. Порушення соціально-психологічної адаптації при дистанційній формі навчання представлені низькими оцінками її інтегральних характеристик: адаптації, інтернальності, прагнення до домінування на тлі підвищення показників самосприйняття та емоційного комфорту. The purpose of the study was to compare socio-psychological adaptation of students who studied in classroom with those forced to practice remotely for more than a year. Conclusion. Thus, students who have switched to an entirely new type of education have deviations in the socio-psychological adaptation. The adaptation of students tended to decrease, which indicates the need for additional time to adapt to new conditions and may affect the level of learning. Comparing students of online and offline forms of education revealed differences in the frequency and structure of deviations of social-psychological adaptation. Violations of social-psychological adaptation in distance learning are represented by low scores of its essential characteristics: adaptation, internality, the desire for dominance against the background of increasing self-perception and emotional comfort.