Інтелектуальні Фонди БДМУ

Психолого-педагогічні особливості організації самостійної роботи студентів закладів вищої медичної освіти при вивченні предмета «Акушерство та гінекологія»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гошовська, Аліса Володимирівна
dc.contributor.author Goshovska, A.V.
dc.date.accessioned 2024-10-30T09:55:23Z
dc.date.available 2024-10-30T09:55:23Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.other DOI: 10.24061/2413-0737.28.3.111.2024.17
dc.identifier.other УДК 378.091.33-042.65:618.1/.2
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25810
dc.description.abstract Мета роботи – дослідити психолого-педагогічні особливості організації самостійної роботи студентів вищих медичних закладів при вивченні акушерства та гінекології, зосереджуючи увагу на мотиваційних чинниках, психологічних бар'єрах та ефективних методах навчання, що сприяють розвитку професійних навичок і готовності до практичної діяльності. Висновки. Самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання в медичному університеті займає від 29% до 42% навчального часу і відкриває широкі можливості для розвитку пізнавальної самостійності студентів. Основні умови для її ефективної реалізації включають мотивацію студентів до цієї діяльності, з урахуванням психологічних особливостей молодіжного колективу, а також організацію навчання з обов'язковим контролем за результатами самостійної роботи. Aim of the study. To investigate the psychological and pedagogical features of organizing independent work of students in higher medical institutions when studying obstetrics and gynecology, focusing on motivational factors, psychological barriers, and effective teaching methods that promote the development of professional skills and readiness for practical activities. Conclusions. Independent work of students in the context of a credit-module system of education in a medical university occupies 29% to 42% of educational time and opens up broad opportunities for the development of students' cognitive independence. The main conditions for its effective implementation include motivating students towards this activity, taking into account the psychological characteristics of the youth collective, as well as organizing education with mandatory monitoring of the results of independent work. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Буковинський медичний вісник (науково-практичний журнал) uk_UA
dc.subject психолого-педагогічні особливості uk_UA
dc.subject самостійна робота uk_UA
dc.subject вища медична освіта uk_UA
dc.subject акушерство та гінекологія uk_UA
dc.subject мотивація студентів uk_UA
dc.subject інноваційні методи навчання uk_UA
dc.subject професійні навички uk_UA
dc.subject навчальний процес uk_UA
dc.subject критичне мислення uk_UA
dc.subject psychological and pedagogical features uk_UA
dc.subject independent work uk_UA
dc.subject higher medical education uk_UA
dc.subject obstetrics and gynecology uk_UA
dc.subject student motivation uk_UA
dc.subject innovative teaching methods uk_UA
dc.subject professional skills uk_UA
dc.subject educational process uk_UA
dc.subject critical thinking uk_UA
dc.title Психолого-педагогічні особливості організації самостійної роботи студентів закладів вищої медичної освіти при вивченні предмета «Акушерство та гінекологія» uk_UA
dc.title.alternative Psychological and pedagogical features of organizing independent work of students in higher medical education institutions during the study of "Obstetrics and gynecology" uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

  • Буковинський медичний вісник [191]
    Український науково-практичний журнал "Буковинський медичний вісник" приймає до опублікування оригінальні дослідження, критичні наукові огляди та випадки з лікарської практики з різних проблем клінічної та експериментальної медицини. Крім того, редакція приймає матеріали з розділів "Проблеми вищої школи", "Ювілеї", "Рецензії", "Листи до редакції", "Історія кафедри", "Пам'ятні дати". Заснований у лютому 1997 року. ISSN (print): 1684-7903, ISSN (online):2413-0737

Показати скорочений опис матеріалу