Інтелектуальні Фонди БДМУ

Оптимізація лікування бронхіальної астми в школярів за різної активності N-ацетилтрансферази (результати клінічно-імунологічних досліджень)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Микалюк, Людмила Вікторівна
dc.date.accessioned 2012-07-06T15:00:16Z
dc.date.available 2012-07-06T15:00:16Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.issn УДК 616.248-053.2-097:577.1
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2579
dc.description.abstract На підставі аналізу результатів комплексного обстеження 118 школярів, хворих на бронхіальну астму, установлені клінічно-анамнестичні та імунологічні особливості захворювання у хворих за різного ацетиляторного фенотипу. показано, що при недостатній ефективності стандартної базисної терапії астма в дітей із повільним ацетиляторним фенотипом зростає значення нейтрофільного запального процесу в бронхах, що супроводжується виразншою тяжкістю захворювання та вимагає корекції лікувальних заходів, наприклад, препаратами метилксантинового ряду. На противагу цьому, за швидкого ацетиляторного фенотипу виразнішою є роль еозинофільного характеру запалення, тому корекція лікування може досягатися комбінацією з антигістамінними препаратами останнього покоління. ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher Буковинський медичний вісник. Науково-практичний журнал. БДМУ, Чернівці. - Том 15, №4 (60), 2011. ru_RU
dc.subject діти ru_RU
dc.subject бронхіальна астма ru_RU
dc.subject ацетиляторний фенотип ru_RU
dc.subject протизапальна терапія ru_RU
dc.subject дети ru_RU
dc.subject бронхиальная астма ru_RU
dc.subject ацетиляторный фенотип ru_RU
dc.subject противовоспалительная терапия ru_RU
dc.subject children ru_RU
dc.subject bronchial asthma ru_RU
dc.subject acetylatic phenotype ru_RU
dc.subject antiinflammatory therapy ru_RU
dc.title Оптимізація лікування бронхіальної астми в школярів за різної активності N-ацетилтрансферази (результати клінічно-імунологічних досліджень) ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу