Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Булик, Р.Є. | |
dc.contributor.author | Йосипенко, В.Р. | |
dc.contributor.author | Лукань, Ю.Р. | |
dc.coverage.temporal | 22 червня 2022 р. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2024-06-27T10:41:19Z | |
dc.date.available | 2024-06-27T10:41:19Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.isbn | 978-966-697-983-7 | |
dc.identifier.other | УДК 378.147.091.33-004.738.5:57:61 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25364 | |
dc.description.abstract | Анотація. У статті розглянуто можливості та переваги використання QR-кодів при викладанні медичної біології студентам медичних вузів. На сьогодні більшість з нас мають досвід використання QR-кодів у банківській чи туристичній сфері, в якості реалізації можливості отримання вичерпної інформації про товари та послуги. На жаль лише 9% опитаних студентів у своїй освітній діяльності застосовують QR-коди [1]. Педагогічна мета використання технології QR-кодів визначається можливістю реалізації інтенсивних форм та методів професійного навчання, підвищення мотивації освітньої діяльності внаслідок застосування сучасних засобів зчитування, опрацювання, відтворення інформації, підвищення рівня теоретичних основ сприйняття даних, формування умінь реалізовувати різноманітні форми самостійної діяльності зі збору та обробки необхідного контенту. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Буковинський державний медичний університет | uk_UA |
dc.subject | QR-код | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | викладання | uk_UA |
dc.subject | медична біологія | uk_UA |
dc.title | Можливості використання QR-коду при викладанні медичної біології | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.citation.conference | IІ науково-практична інтернет-конференція "Розвиток природничих наук як основа новітніх досягнень у медицині" | uk_UA |
dc.event.place | м. Чернівці | uk_UA |