Аннотации:
Резюме. Необхідність у впровадженні інноваційних технологій та створення студентоорієнтованого середовища у вищій медичній школі зумовлені викликами часу, щоб створити вмотивованого, активного студента – майбутнього конкурентоспроможного фахівця.
Метою нашого дослідження було проаналізувати особливості інноваційних методів, що застосовуються при викладанні ортопедичної стоматології та обрати напрямки подальшої оптимізації навчального процесу. Для виконання поставленої мети було використано ряд методів дослідження: бібліосемантичний метод з опрацюванням джерел літератури та електронних ресурсів, методи аналізу, синтезу, узагальнення, порівняння та систематизації. Також висвітлено ряд кейсів щодо застосування інноваційних технологій викладання дисципліни «Ортопедична стоматологія» на кафедрі ортопедичної стоматології Буковинського державного медичного університету.
Abstract. The need to implement innovative technologies and create a student-oriented environment in a higher medical school is determined by the challenges of time to create a motivated, active student – a future competitive specialist.
The purpose of our study was to analyze the features of innovative methods used in teaching orthopedic dentistry and to choose directions for further optimization of the educational process. A number of research methods were used to fulfill the set goal: the bibliosemantic method with the processing of literature sources and electronic resources, methods of analysis, synthesis, generalization, comparison and systematization. Also a number of cases regarding the application of innovative technologies for teaching the discipline "Orthopedic Stomatology" at the Department of Prosthetic Dentistry of Bukovinian State Medical University were highlighted.