Інтелектуальні Фонди БДМУ

Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Перепелиця, Олеся Орестівна
dc.contributor.author Чорноус, Віталій Олександрович
dc.contributor.author Яремій, Ірина Миколаївна
dc.contributor.author Купчанко, Катерина Петрівна
dc.contributor.author Perepelytsya, O.O.
dc.contributor.author Chornous, V.O.
dc.contributor.author Yaremiy, I.M.
dc.contributor.author Kupchanko, K.P.
dc.date.accessioned 2024-05-17T10:36:59Z
dc.date.available 2024-05-17T10:36:59Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other doi 10.11603/me.2414-5998.2019.4.10653
dc.identifier.other УДК 378:615.15
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25189
dc.description.abstract Анотація. У статті висвітлено динаміку чинників професійного самовизначення студентів фармацевтичного напряму у процесі багатоступеневого навчання від молодшого спеціаліста до магістра. Рейтинговими чинниками вибору професії фармацевтичного спрямування для студентів упродовж багатоступеневого навчання є престижність професії та бажання стати фахівцем. Високий рівень авторитету сім’ї щодо питання вибору професії на фоні несистемної профорієнтаційної роботи школи призводить до низької активності суб’єкта самовизначення. У процесі навчання динаміка пріоритетних чинників не змінюється. Посилюється потреба у високооплачуваній роботі, відбувається глибше «занурення» у спеціальність, з’являється бачення своєї ролі у майбутній діяльності за рахунок зниження захоплення зовнішньою стороною професії, особливо 15-16-літніх підлітків. Вибір професії здійснено респондентами не стільки від їх пізнавальних інтересів та здібностей, скільки від бажання соціальної реалізації в суспільстві. У профорієнтаційній роботі значну увагу слід приділяти поінформованості батьків щодо якості надання освітніх послуг навчальним закладом для фахового зростання здобувачів освіти та здобуття престижної в соціумі високооплачуваної професії провізора, затребуваної на ринку праці. Abstract. The paper deals with dynamics of professional choice factors for the students of pharmacy during the multistage education from the degree of junior specialist to the degree of master. Prestigiousness of the profession of pharmacist and an ambition to get this specialization are believed to be the most influential factors of professional orientation of the students during their multistage education. Low activity of the self-determination individual expression is caused by a comparatively high family authority on the background of non-systematic school orientation in the field of the future profession selection. A dynamics of the priority factors stays unchanged during the tuition. A need in the well-paid job increases while a deeper involvement in the details of profession develops on the background of a better understanding of the own work duties and decrease of the shallow teenager’s admiration of the profession’s façade. The respondents’ choice was based mostly on their social self-realization ambitions, not on their cognitive interest or abilities. Special attention should be given to increase the parents’ awareness of the importance of the tuition quality for successful professional growth and obtaining the well-paid and highly prestigious position of a pharmacist, which is of high demand on labor market. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Медична освіта (науково-практичний журнал) uk_UA
dc.subject чинники вибору професії фармацевта/провізора uk_UA
dc.subject багатоступеневе навчання uk_UA
dc.subject factors of professional choice of pharmacist uk_UA
dc.subject multistage education uk_UA
dc.title Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання uk_UA
dc.title.alternative Dynamics of professional choice factors for the students of pharmacy in course of the multistage education process uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу