DSpace Repository

Використання інтерактивного методу навчання «Case-study» у підготовці майбутніх лікарів

Show simple item record

dc.contributor.author Чернявська, І.В.
dc.contributor.author Скрипник, Н.В.
dc.contributor.author Дідушко, О.М.
dc.contributor.author Паньків, Іван Володимирович
dc.contributor.author Cherniavska, I.V.
dc.contributor.author Skrypnyk, N.V.
dc.contributor.author Didushko, О.М.
dc.contributor.author Pankiv, I.V.
dc.date.accessioned 2024-05-17T10:36:14Z
dc.date.available 2024-05-17T10:36:14Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other doi 10.22141/2224-0721.15.1.2019.158694
dc.identifier.other УДК 614.23/.25+37.018.64
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25184
dc.description.abstract Резюме. Останнє десятиріччя характеризується стрімким використанням великої кількості віртуальних технологій у різних сферах діяльності людини. Упровадження інноваційних технологій у навчальні процеси в системі вищої освіти є актуальною проблемою її модернізації й оптимізації на шляху реформаційних змін у процесі європейської інтеграції. У статті розглянуто питання щодо навчання студентів із використання інформаційної технології «Віртуальний пацієнт». Описано розгляд клінічного завдання з теми «Ведення пацієнтів із захворюваннями щитоподібної залози» для студентів шостого курсу медичного факультету з використанням інтерактивного методу «Case-study». Використання інформаційних технологій під час навчання студентів сприяє підвищенню оптимальності й ефективності навчання, формуванню професійної компетентності майбутніх лікарів. Abstract. Last decade is characterized by rapid use of a large number of virtual technologies in the different spheres of human activity. Introduction of innovative technologies into education processes in the system of higher education is an actual problem of its modernization and optimization on the way of reformational changes in the process of European integration. The article deals with the training of students using “Virtual Patient” information technology. Consideration of the clinical task on the topic “Managing patients with thyroid diseases” for sixth-year students of the medical faculty using the interactive “Case Study” method is described. Application of information technology in teaching students contributes to the optimality and effectiveness of training and the formation of professional competence of future doctors. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Міжнародний ендокринологічний журнал uk_UA
dc.subject ендокринологія uk_UA
dc.subject щитоподібна залоза uk_UA
dc.subject ефективність навчання uk_UA
dc.subject endocrinology uk_UA
dc.subject thyroid gland uk_UA
dc.subject learning efficiency uk_UA
dc.title Використання інтерактивного методу навчання «Case-study» у підготовці майбутніх лікарів uk_UA
dc.title.alternative Use of interactive “Case Study” method in the training of future physicians uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account