Резюме. Останнє десятиріччя характеризується стрімким використанням великої кількості віртуальних технологій у різних сферах діяльності людини. Упровадження інноваційних технологій у навчальні процеси в системі вищої освіти є актуальною проблемою її модернізації й оптимізації на шляху реформаційних змін у процесі європейської інтеграції. У статті розглянуто питання щодо навчання студентів із використання інформаційної технології «Віртуальний пацієнт». Описано розгляд клінічного завдання з теми «Ведення пацієнтів із захворюваннями щитоподібної залози» для студентів шостого курсу медичного факультету з використанням інтерактивного методу «Case-study». Використання інформаційних технологій під час навчання студентів сприяє підвищенню оптимальності й ефективності навчання, формуванню професійної компетентності майбутніх лікарів.
Abstract. Last decade is characterized by rapid use of a large number of virtual technologies in the different spheres of human activity. Introduction of innovative technologies into education processes in the system of higher education is an actual problem of its modernization and optimization on the way of reformational changes in the process of European integration. The article deals with the training of students using “Virtual Patient” information technology.
Consideration of the clinical task on the topic “Managing patients with thyroid diseases” for sixth-year students of the medical faculty using the interactive “Case Study” method is described. Application of information technology in teaching students contributes to the optimality and effectiveness of training and the formation of professional competence of future doctors.