Abstract:
Термографія – сучасний діагностичний метод, який нині все більше застосовується в медичних дослідженнях у зв’язку з достатньою інформативністю та неінвазивністю.
Розглянуто можливості термографії в сучасній медичній діагностиці. Проведено аналіз літератури на тему термографічних методів дослідження, визначено основні напрями застосування методу в медицині. Розглянуто біофізичні аспекти термографії, фізіологічні та фізичні чинники, які впливають на формування термографічної картини. Подано характеристику методу термографії як частини диференційної діагностики, що дає змогу встановити етіологію патологічного процесу, методу нешкідливого, без протипоказань, сумісного з іншими методами діагностики. Сформульовано напрями термографічного методу дослідження в медицині.
Схарактеризовано терморегуляторні реакції в організмі людини, які призводять до виникнення термоасиметрії. Визначено роль термографічних досліджень в кардіології, ангіології, пульмонології, онкології, артрології, педіатрії.
Thermography is a modern informative and non-invasive diagnostic method, which is used in medical research in recent years. In this paper the possibilities of thermography in modern medical diagnostics is considered. The reference analysis in thermographic research methods identified the main directions of application of the method in medicine. The biophysical aspects of thermography, physiological and physical factors that influence on the thermographic imaging are determined.
The description of the method of thermography as a part of differential diagnostics is given, which allows to establish the etiology of the pathological process as harmless, without contraindications, compatible with other methods of diagnostics. The directions of the thermographic method of research in medicine are formulated. Characterized by thermoregulatory reactions in the human body, which lead to the emergence of thermoacymmetry. The role of thermographic studies in cardiology, angiology, pulmonology, oncology, arthrology, pediatries is determined.