DSpace Repository

Використання симуляційних технологій в оптимізації практичної підготовки студентів у Буковинському державному медичному університеті

Show simple item record

dc.contributor.author Бойчук, Тарас Миколайович
dc.contributor.author Геруш, Ігор Васильович
dc.contributor.author Ходоровський, Володимир Михайлович
dc.contributor.author Колоскова, Олена Костянтинівна
dc.contributor.author Марусик, Уляна Іванівна
dc.contributor.author Boychuk, T.M.
dc.contributor.author Gerush, I.V.
dc.contributor.author Khodorovskyi, V.M.
dc.contributor.author Koloskova, O.K.
dc.contributor.author Marusyk, U.I.
dc.date.accessioned 2024-05-09T12:44:01Z
dc.date.available 2024-05-09T12:44:01Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Матеріали XVІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України» uk_UA
dc.identifier.other doi 10.11603/me.2414-5998.2019.3.10121
dc.identifier.other УДК 378.147.091.33-027.22:378.4:61(477.85)
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25146
dc.description.abstract Мета роботи – оцінити ефективність застосування симуляційного навчання для покращення професійної підготовки медиків на базі Вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет» з урахуванням ставлення студентів до даної освітньої технології. Висновки. Метод стимуляційного навчання в умовах COSMIT є сучасним і ефективним засобом підвищення ефективності фахової підготовки на додипломному етапі. Занурення суб’єктів навчання в клінічну ситуацію, створену за допомогою сучасних тренажерів і фантомів, а також стандартизованих пацієнтів, не тільки дозволяє покращити компетентнісну підготовку студентів, але і поліпшує впевненість та готовність майбутніх медиків до вирішення клінічних задач у реальних умовах. The aim of the work – to evaluate the effectiveness of simulation training for improving the professional training of physicians on the basis of the Bukovinian State Medical University, based on the attitude of students to this educational technology. Conclusions. The method of stimulation training under the conditions of COSMIT is a modern and effective means of improving the efficiency of professional training at the postgraduate stage. The immersion of subjects in the clinical situation, created with the help of modern simulators and phantoms, as well as standardized patients, not only improves the competence of the students, but also improves the confidence and readiness of future physicians to solve clinical problems in real conditions. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Медична освіта (науково-практичний журнал) uk_UA
dc.subject симуляційні технології навчання uk_UA
dc.subject симуляційна медицина uk_UA
dc.subject практичні навички uk_UA
dc.subject simulation-based teaching and learning uk_UA
dc.subject medical simulation uk_UA
dc.subject practical skills uk_UA
dc.title Використання симуляційних технологій в оптимізації практичної підготовки студентів у Буковинському державному медичному університеті uk_UA
dc.title.alternative The use of simulation technologies in optimization of students’ practical training in Bukovinan state medical university uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account