Інтелектуальні Фонди БДМУ

Зворотний зв’язок лікарів-інтернів спеціальності «Педіатрія» щодо впровадження в освітній процес методики обговорення клінічних випадків

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Богуцька, Н.К.
dc.coverage.temporal 21 червня 2023 р. uk
dc.date.accessioned 2024-03-21T09:54:09Z
dc.date.available 2024-03-21T09:54:09Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.isbn 617-966-519-039-5
dc.identifier.other УДК 378.147.018.46:614.253.1:616-053.2
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/24300
dc.description.abstract Анотація. В статті описано результати опитування лікарів-інтернів спеціальності «Педіатрія» щодо ефективності впровадження в навчальний процес такого активного методу навчання як обговорення клінічних випадків (кейсів). Завдяки активному залученню самих учасників навчального процесу в якості тих, хто готує, презентує клінічний кейс та модерує процес обговорення в групі, істотно поліпшується мотивація та ставлення лікарів до їх освітнього середовища. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Буковинський державний медичний університет uk_UA
dc.subject зворотний зв’язок uk_UA
dc.subject інтернатура uk_UA
dc.subject активне навчання uk_UA
dc.title Зворотний зв’язок лікарів-інтернів спеціальності «Педіатрія» щодо впровадження в освітній процес методики обговорення клінічних випадків uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.citation.conference III науково-практична інтернет-конференція «Розвиток природничих наук як основа новітніх досягнень у медицині» uk
dc.event.place Чернівці uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу