Інтелектуальні Фонди БДМУ

The effectiveness of interactive methods in the educational process

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Garvasiuk, O.V.
dc.contributor.author Namestiuk, S.V.
dc.contributor.author Tkachuk, S.S.
dc.contributor.author Guz, L.O.
dc.contributor.author Velyka, A.Ya.
dc.contributor.author Lapa, G.M.
dc.contributor.author Гарвасюк, Олександра Василівна
dc.contributor.author Наместюк, Світлана Валеріївна
dc.contributor.author Ткачук, Світлана Сергіївна
dc.contributor.author Гуз, Людмила Олександрівна
dc.contributor.author Велика, Алла Ярославівна
dc.contributor.author Лапа, Галина Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-10-26T12:28:03Z
dc.date.available 2023-10-26T12:28:03Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.other DOI: 10.24061/1727-4338.XXII.2.84.2023.13
dc.identifier.other УДК 611-013.85:618.39-021.3
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21509
dc.description.abstract Interactive teaching methods organize the learning process as the teachers’ and students’ creativity combination. The use of these methods in the educational process is based on the principles of scientific quality, informativeness and self-development, the relationship between theory and practice, and the optimal combination of individual and collective activity. An important feature of interactive games is their ability to motivate the student for learning, for socialization and professional development promotion. Moreover, teachers should provide an opportunity to test knowledge in practice and in an urgent situation, and integrate students’ skills and abilities. uk_UA
dc.description.abstract Інтерактивні методи навчання організовують навчальний процес як спільну творчість викладача та студентів. Використання у навчальному процесі цих методів базується на принципах науковості, інформативності та саморозвитку, взаємозв’язку теорії та практики, оптимальному поєднанні індивідуальної та колективної активності. Важлива особливість інтерактивних ігор – їх здатність мотивувати навчання студента, сприяти соціалізації та професійному розвитку, надання можливості перевірити знання на практиці та в ургентній ситуації, розвивати й інтегрувати навички та здібності. До інтерактивних методів навчання відносяться творчі завдання, робота в малих групах та навчальні ігри, використання суспільних ресурсів (запрошення фахівця, відвідування тематичних екскурсій), залучення студентів до участі у соціальних проєктах, вивчення матеріалу шляхом інтерактивної лекції, методології «студент у ролі викладача» та «кожен вчить кожного», робота з наочними матеріалами, використання та аналіз відео-, аудіо- матеріалів, «кейс метод», розбір ситуації з практики учасника, тестування, анкетування, іспит з подальшим аналізом результатів тощо. Застосування інтерактивних методів навчання забезпечує активізацію розумової діяльності, лідерських якостей студента, розвиває клінічне та критичне мислення майбутнього фахівця. Практика застосування методу «мозковий штурм» вважається перспективним для покращення якості засвоєння знань, це проста техніка, в методологію якої легко вникнути і так само застосовувати під час практичної діяльності викладача. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Клінічна та експериментальна патологія (науково-медичний журнал) uk_UA
dc.subject interactive teaching methods uk_UA
dc.subject business training games uk_UA
dc.subject pedagogical process uk_UA
dc.subject brainstorming method uk_UA
dc.subject інтерактивні методи навчання uk_UA
dc.subject ділові навчальні ігри uk_UA
dc.subject педагогічний процес uk_UA
dc.subject метод «мозковий штурм» uk_UA
dc.title The effectiveness of interactive methods in the educational process uk_UA
dc.title.alternative Ефективність застосування інтерактивних методів у навчальному процесі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

  • Клінічна та експериментальна патологія [263]
    Український науково-медичний журнал «Клінічна та експериментальна патологія» – останні дослідження у вивченні клінічних та експериментальних аспектів етіології, патогенезу, клініки, діагностики, епідеміології, профілактики та лікування різноманітної патології, а також проблеми вищої медичної освіти. Журнал заснований у квітні 2002 року (Свідоцтво про державну реєстрацію: серія КВ №6032 від 05.04.2002р.). Засновник і видавець: Буковинський державний медичний університет. ISSN 2521-1153 (Online), ISSN 1727-4338 (Print)

Показати скорочений опис матеріалу