Інтелектуальні Фонди БДМУ

Інноваційний маркетинг в системі охорони здоров’я

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тимчак, В.С. uk_UA
dc.coverage.temporal 6, 8, 13 лютого 2023 року uk_UA
dc.date.accessioned 2023-10-18T07:02:58Z
dc.date.available 2023-10-18T07:02:58Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21426
dc.description.abstract Сучасний маркетинг в системі охорони здоров’я полягає в тому, що на етапі реформування медичної галузі виникає необхідність вивчення ринку та функціонування закладів охорони здоров’я, адже саме на засадах маркетингу можливо розробити ефективний комплекс та складові медичних послуг, вирішити питання ціноутворення, просування медичних послуг, ефективній діяльності закладів тощо. Інноваційні підходи, які ще часто називають стратегічними, допоможуть застосувати знання в практичній діяльності та перетворити хорошу ідею у те, що може бути використано, реалізовано або досягнуто і принесе ефект у вигляді підвищення показників здоров'я населення, профілактики захворювань та покращення якості надання медичних послуг. uk_UA
dc.format.extent с.422-423 uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Буковинський державний медичний університет uk_UA
dc.title Інноваційний маркетинг в системі охорони здоров’я uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.citation.conference 104-а підсумкова науково-практична конференція з міжнародною участю професорсько-викладацького персоналу Буковинського державного медичного університету uk_UA
dc.event.place Чернівці uk_UA
dc.source.name Збірник матеріалів підсумкової 104-ї науково-практичної конференції з міжнародною участю професорсько-викладацького персоналу Буковинського державного медичного університету uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу