Інтелектуальні Фонди БДМУ

Гібрідне навчання як новий тренд освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Наместюк, С.В. uk_UA
dc.coverage.temporal 6, 8, 13 лютого 2023 року uk_UA
dc.date 2023 uk_UA
dc.date.accessioned 2023-09-29T08:09:58Z
dc.date.available 2023-09-29T08:09:58Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21318
dc.description.abstract Досвіт світової пандемії показав, що обмеження також може бути джерелом інновацій. Освіта змогла впоратися з завданнями, які постали перед світом у час локдауну. В роботі аналізуються проблеми розвитку сучасного освітнього середовища. Мета – описати основні тенденції змін в освітньому середовищі, виявити тригери появи нових трендів в освіті в ракурсі сучасних освітніх реформ та глобальних трансформацій. Використані теоретичні методи: аналіз науково-педагогічних досліджень, синтез результатів дослідження та основних трансформацій освіти в Україні. Використано емпіричний метод дослідження у комбінації із сучасним методом опитування онлайн-фокус-групи, спостереження та опитування (закрите анкетування). uk_UA
dc.format.extent c. 405-406 uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Буковинський державний медичний університет uk_UA
dc.title Гібрідне навчання як новий тренд освіти uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.citation.conference 104-а підсумкова науково-практична конференція з міжнародною участю професорсько-викладацького персоналу Буковинського державного медичного університету uk_UA
dc.event.place Чернівці uk_UA
dc.source.name Збірник матеріалів підсумкової 104-ї науково-практичної конференції з міжнародною участю професорсько-викладацького персоналу Буковинського державного медичного університету uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу